„Bolja cena“ u hanskim prodavnicama

Autor: Lj. Pavlović

Broj marketa sa jeftinijim namirnicama polagano se povećava u Vladičinom Hanu. Pored „Amana“, koji je prvi bio snabdeven nekim od proizvoda kojima je Vlada Republike Srbije snizila cene kako bi bili dostupniji stanovništvu, kao još jedna mera na ublažavanju siromaštva, sada ima i „Leon“. Popularni market koji i nedeljom radi do kasno, sa velikim parkingom, pa zaposleni natenane kupuju na veliko, ali se retko vide u kolicima jeftini artikli. Samo nekih od sniženih proizvoda ima i „Gold jabuka“. To su tri, od ukupno četiri veća marketa u varoši, ali u „Idei“ nismo primetili ni jedan od tzv. narodnih artikala.

U „Leonu“ se može pazariti jeftiniji začin, viršle, kafa, vlažne maramice, sapuni, pasta za zube, makarone, sokići, mleko. U pitanju su nepoznate, ili manje popularne robne marke, izuzev omekšivača, „Lenora“, ukoliko smo se dobro snašli sa rasporedom artikala sa povoljnijom cenom, ali i njihovim iznosima, koje su vidno drugačije nalepljene od uobičajenog načina u hanskim trgovinama.

Od svega ponuđenog, prazan raf je jedino sa mlekom i skoro prazan sa margarinom. Popularnog jeftinog parizera nema, dok jeftinijih viršli ima na pretek.

Jedan od kupaca takođe nam skreće pažnju na raspored cena, ali komentariše i da razlika kod artikala koje bi rado kupio po povoljnijoj ceni, i nije neka. Tako recimo i u marketu „Gold jabuka“, sir „zlatiborac“, kao proizvod sa „boljom cenom“, košta 600 dinara. Tu se može pazariti i smrznuti grašak i jogurt, po nižoj ceni, ali parizera nema.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.