Ni juče nisu nastavljeni radovi na rekonstrukciji državnog puta Beliševo-Lepenica

Do sada smo imali kakav-takav asfalt. Bili smo među prvim selima koja su krajem sedamdesetih godina 20. veka imala asfalt. Jeste da nije bog zna ni održavan taj put, ali je asfalta bilo, a sada nige ništa,“ kaže jedan od ljudi iz tih krajeva.

Autor: Lj. Pavlović

Prošlonedeljna najava direktora preduzeća „Goša komerc“ iz Vranja, angažovanog na rekonstrukciji državnog puta Beliševo-Urmanica, da će od ponedeljka, ili juče, biti nastavljena, nije se obistinila. Kako su nam neki od meštana tih sela rekli, mašina nema još od prvog snega, s kraja novembra i tako je bilo i juče. Oni kažu da im je već jasno da će teško i doći dok ne prođu izbori, jer na sve strane se otvara po neko gradilište, a tek kada se kampanja bude završila moći će da se prosudi kakve su dalje namere u vezi sa putem. Do kraja godine, kako je bilo najvaljeno, svima je verovatno jasno, da neće biti ništa od asfaltiranja dela od Beliševa do mosta u Lepenici. Kako vreme porolazi sumnje stanovništva su sve veće, jer se i planovi stalno menjaju, pa je tako prvobitni, asfaltiranje celokupne trase od Lepenice do Urmanice, preinačen samo do Beliševa, a sada se stalo i sa tim, iako zvanično, kako nam je rekao Nenad Antanasijević, direkto „Goša komerca“, čekaju da se teren prosuši i za 11. decembar, tj. juče ukoliko bude lepo vreme, da će nastaviti.

„Do sada smo imali kakav-takav asfalt. Bili smo među prvim selima koja su krajem sedamdesetih godina 20. veka imala asfalt. Jeste da nije bog zna ni održavan taj put, ali je asfalta bilo, a sada nige ništa,“ kaže jedan od ljudi iz tih krajeva.

Ovako je bilo nekada

Sličnog su mišljenja i ostali. Asfalt je skinut od deonice u Jovcu, gde se ovaj državni put II-b reda spaja sa lokalnim, preko Vidinske Doline i Bačvišta, pa do kraja, u Beliševu, do mahale Maslari. Nasipanje prvim slojem tucanika započeto je od navedene mahale i stiglo se do mesta zvanog Garaže, u Jovcu. To znači da nije nasipana ni celokupna trasa sa koje je skinut asfalt, a odatle pa do Lepenice, ima još mnogo posla.

Inače, JP „Putevi Srbije“ su izvođaču radova „Srbijaput“ 1. septembra ove godine naložili da izvedu radove na rehabilitaciji državnog puta II-B reda, na deonici od Lepenice do Urmanice, ukupne dužine 12.6 kilometara, podaci su kada smo u vreme početkla radova dobili od A. Đorđevića, nadzornog organa ispred JP „Putevi Srbije“.

„Predmerom i predračunom radova predviđena je popravka postojeće kolovozne kontrukcije, deo starog kolovoza je neasfaltiran, od lokalnog materijala u dužini od 8,5 kilometara,dok je deo kolovoza od bitušljunka, koji je u lošem stanju u dužini od 4,1 kilometar,“ piše u odgovoru JP „Puteva Srbije“.

Prema istom izvoru, na navedenoj deonici ukupne dužine 12,6 kilometara, asflat je na delu od 4,1 kilometar, što znači da je skinut, ali čak ni toliko do sada nije nasipano tek prvim slojem tucanika.

„Predviđena je izrada asfaltnog sloja širine 4 metra, dužine 12,6 kilometara, sa obostranim bankinama, izradom novih propusta i odvodnih jarkova za prihvat i odvođenje atmosferske vode. Vrednost radova je 159.200.000 dinara, bez PDV-a,“ informacije su koje nam je tada dostavio A: Đorđević.

Anatanasijević je u prošlonedeljnom razgovoru reako i to da će radovi biti nasdtvaljeni i na proleće, i da je u planu čak i povezivanje celokupne trase asfaltaom od Urmanice do Vlasa, u vransjkoj opštini.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.